Donatie

Investeer in jezelf en in je nakomelingen

Masjid Al-Noor vervult een belangrijke religieuze en maatschappelijke rol voor de moslim gemeenschap. Om dit te kunnen blijven doen, hebben we uw steun hard nodig. Wij willen dan ook een beroep op u doen om een bijdrage te leveren aan Masjid Al-Noor. Buiten Allah is er niemand op wiens hulp wij kunnen rekenen, behalve op de hulp van u, geliefde broeders en zusters.

De moskeeën van Allah worden slechts onderhouden door degene die in Allah en de Laatste Dag gelooft, het gebed onderhoudt, de Zakaat  afdraagt en degene die niemand vreest, behalve Allah. Wellicht zijn zij degenen die tot de recht geleiden zullen behoren.”

(Soerah at-Tawbah 9:18)

Allah heeft voor hem (de mens) daden van aanbidding voorgeschreven waarmee hij grote beloningen in deze wereld en het Hiernamaals kan verkrijgen. Deze handelingen en daden van aanbidding zijn niet slechts beperkt tot deze wereld. Allah heeft daarentegen middelen voorgeschreven iemands goede daden na de dood te vermeerderen, namelijk middels doorlopende liefdadigheid (Sadaqah Djaariyah).

De profeet ﷺ   heeft gezegd:

“Als een man komt te overlijden, stoppen al zijn goede daden behalve drie: doorlopende liefdadigheid, baatvolle kennis en een rechtschapen zoon die voor hem bidt.”   (Moeslim)

Wilt u ook in aanmerking komen voor deze grootse beloning ?

Steun Masjid Al-Noor met uw bijdrage.

Hoe kunt u ons steunen?

Door een éénmalige donatie of  een doorlopende donatie.

Iedere donatie wordt ongeacht de grootte ervan dankbaar geaccepteerd.

U kunt de donatie overmaken op onderstaande bankrekening.

IBAN: NL33  INGB 0006 169 208

U kunt ook via ideal doneren.

1. Selecteer hieronder de bank waarmee u via ideal wilt doneren
  2. Klik op de knop ‘Doneren’ en u wordt doorverwezen naar een beveiligde betaalomgeving van uw bank

ideal